Vad i helve....?

Vad i helvete?!!
Igår fick jag hem en bok från pocketklubben. Har dock inte beställt nå bok och igår fick jag hem Flickan under gatan.
Fick även med ett brev där det står att jag prenumerar hos dom även fast jag inte vill det!
Är det någon som prenumerar eller har prenumerat hos dom som vet vad jag ska göra?, för jag vill inte prenumerera och betala en massa pengar för böcker jag inte vill ha. Det stod typ"här har du ditt välkomspacket", måste vara boken då.. elelr hur?
sen stod det att nästa månad börjar min riktiga ordinarie prenumetion, dsv då jag får två böcker och ska betala 99kr ink 19kr frakt!


Gud vad ska jag göra?:O
försökte få tag på dem genom att ringa men det verkar som om de stängt idag..
Juste, anledningen till att jag tror att jag fick denna bok var för att jag var medlem på deras hemsida, det går heller inte att avregistrera sig! blir galen >.<



Har inga speciella planer för idag.. Tiffany frågade mig fö en stund sen om jag ville göra något speciellt och jag sa att jag inte vet.. för det gör jag tydligen inte. Har lust att åka iväg, men ändå inte då jag ska hoppa in i duschen, tänker aldrig dra någonstans om jag inte plattat håret haha! men orkar heller inte platta håret idag eftersom att det tar 30 minuter -.- =waste of time!


Vad ska ni göra idag då?=)


kram



Kommentarer
Postat av: vanessa

sv: tack själv, du får gärna följa den om du känner för det! :)

2009-03-07 @ 15:44:37
URL: http://vanesso.blogg.se/
Postat av: Carro

ASSÅ jag dör, det är astråkigt, vad ska vi göra?

2009-03-07 @ 15:51:05
URL: http://carolinemore.blogg.se/
Postat av: Carro

du måste ringa, eller skicka mail

2009-03-07 @ 16:14:23
URL: http://carolinemore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0