Torsdag

Sitter just nu framför datorn och ugglar..
Höll på med Melinas design lite tidigare eftersom att jag inte har tid senare då jag ska iväg till träningen med Carro och sedan hem för att duscha/plugga till spanska provet som jag har imorgon!
Gud vad jag pratar om prov hela tiden, ska nog sluta med det efter denna inlägg.


Idag lagade mamma pizza (hemma gjord pizza smakar skit!), gissa om jag blev arg? <.<
gjorde mig en sallad på c:a 5 minuter och sedan kutade jag upp till rummet för att leta efter mina träningskläder.Igår körde vi hårt som satan!, den jävla tränaren bad oss dricka vatten och jag klunkade i mig för mycket, sedan när vi skulle börja så fick jag håll.. kunde fan inte ens lyfta armarna, medans Carro skuttade bredvid.


Vi har även fått våra utvecklingssamtals lappar, fick min idag.. Verkar som om jag har samtal nu på måndag 15.30-16.00..
är alltid orolig över vad dom har att säga, även fast jag vet att jag har jättebra betyg, men jag blir liksom alltid nervös.
Sen ska morsan då alltid fråga om matten.. det kan liksom va så att min lärare berättar hur bra jag är under alla ämnen och sen så säger min mamma: Ja vad bra.. hur är det med matten då?
VARFÖR SKA HON ALLTID BRY SIG OM MATTEN? sablar!

Men iofs... jag har ju G där, ska nämligen börja satsa på VG

Tänkte passa på att slänga in en bild på mina älsklingar
You know who... ;-)




Juste sara!
Jag vet att du spanar in min blogg dagligen, vart håller du hus?!!!
DU SKULLE JU SKICKA DEN DÄR LÅTEN!
smsar dig när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Sabina Delanie

Ja men verkligen!!!



Thanks!!!



MÅNGA VARMA KRAMAR!

2009-03-05 @ 22:34:32
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: yes, det blir blond till sommaren ;D

Jorå,det är bra!



Händer ikväll då?

2009-03-06 @ 13:28:52
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur är det med dig idag dÅ? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-06 @ 13:47:36
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0