Skippar träningen

Den här veckan har jag inte rört på mig alls.
Igår skulle jag på yogan men Carro låg och sov, haha "yeeees" nej men jag känner för att nu är det nog!
Har inte rört på mig på länge och nu är det dags, men inte idag iallafall haha. Ska skippa alla träningar denna vecka då jag har en massa läxor att göra. Synd att skolan ska ta min fritid, men det är väl så det blir när man vill komma långt i livet, och för att komma långt i livet så måste man klara av skolan... Synd bara att skolan alltid ska komma först :l
Jaja! nästa vecka ska jag banne mig ta i :D
Börjar dock bli ganska soligt dessa dagar, men blev ju lite överraskad när snön började falla ner igen, men nu smälter det bort! *glad*
Imorgon är det jag som ska hålla tal under svenskan, eftersom att vi får berätta precis om vad vi ville så ska jag prata om Tokio hotel, of course!
Eftersom att vi egentligen inte får ha någon lapp framför oss så ska jag försöka öva in allt i huvudet =)
men först ska jag leta fakta efter New Zealand som vi jobbar med under engelskan, skit intressant! *not*


puss på er!/bella

Kommentarer
Postat av: Liene

kul att du ska prata om TH:)

2009-03-28 @ 18:41:08
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0