God morgon

Godmorgon sötisar! :D

Har sovmorgon som vanligt på måndagar om inte jag har omprov.
Börjar klockan 09.30 sköntskönt!, ska också möta upp Sara innan jag drar, men vi får se om hon inte redan är i skolan då hon har omprov i matten (haha loser!!). Mamma och pappa stack iväg för drygt 5 minuter sedan, vart dom skulle sa dom inte, hepp. Då får man väl ta och sitta ensam hemma måndagmorgon eller vad säger ni?

Satt även och glodde på morgonnyheterna, verkar som om rockbandet Metallica fick ställa in sin konsert igår eftersom att en utav spelarna blivit magsjuk eller nå liknande och förts in på sjukhus, syndsynd. Men dom har lovat en ny konsert redan nu i maj.

Ska se om jag hinner slänga in en bild på mig här i bloggen innan jag drar ;-)

Kram/Bella!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0