Fredag

Sitter just nu framför datorn och surar lite...
Idag fick vi våra omdömen som jag väntat på nu i en vecka, kan inte säga att jag är allt för glad, för det är jag tyvärr inte.
Har nämligen sänkt mitt svenska betyg från VG till G/V, något jag är otroligt förbannad över :( hurfan kunde detta gå till?
Min svenska lärare Johanna skrev också att jag inte ger liksom 100% i allt vi gör, jag vet att jag inte skriver så bra i läsloggarna, men det ska väl inte få påverka betyget? :x nej usch! ska börja skärpa mig otroligt mycket, eftersom att jag väl ska ha tillbaka mitt VG. Men är glad över att jag höjt mina betyg i ganska många ämnen, ligger just nu på G+ i matten något jag är fruktansvärt stolt över då matte är så svårt.. ska väl kunna få dit ett VG till sommarn, eller vad säger ni? :D


vad har ni gjort idag då?



Btw: bara jag som är sugen på att bowla idag?=O



kram/bella!

Kommentarer
Postat av: Therese

Bowla är alltid kul!

2009-03-14 @ 14:25:46
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0