Tisdag

Kom precis hem från skolan, var vrål hungrig så jag sprang direkt till köket och åt spaggetti som mamma gjort åt mig =)
Idag i skolan så var väl allt som vanligt, bara att jag trippa omkring med mina klackar som jag verkligen hatar, kan nog inte vänta tills jag och pappa ska iväg till stan eller centrum. Prilla hade en jättebra mascara som jag fick prova på idag under slöjd-lektionen, den måste jag nog också köpa eftersom att min mascara som jag har här hemma inte är ett dugg bra. Beställde den eftersom att det stod "extra volym", mig lurar dem allt ;)

Men guud! höll nästan på att glömma :D
såg precis att klänningen jag skulle beställa igår kväll finns tydligen kvar nu, finns bara storlek S och M kvar, det var ju tur, eftersom att jag skulle beställa S. Nu måste jag bara vänta tills pappa kommer hem och han kommer inte nu kan jag säga, han jobbar nämligen till 20.00, undra om man ska ringa och fråga om hans kod till kortet?;) vad säger ni?


Bild på Carla som Bella fotograf tog idag (jag)



Klänningen!


Kommentarer
Postat av: Carla

haha Bella du glömde ta upp vår lilla händelse i rasten...



LÄS MIN NYA BLOGG :D

2009-01-13 @ 21:20:34
URL: http://quentes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0