Onsdag

Hallå där.

Sitter just nu och käkar flingor, kände att jag var lite små hungrig eftersom att jag bara åt två vårrullar i skolan, gillar inte riktigt skolans kebab, jaja nu var det slut för mat snack iallafall :)!
Idag så slutade jag klockan 13.00 eftersom att idrotten var inställd, så jag stannade kvar i skolan med vissa tjejer och killar, vi pratade om rätt så mycket och om saker vi gått igenom, jag skrattade nog hela tiden. Rania berättade att en kille i hennes klass hade sagt till en lärare att hon skulle ta bort sina strutar (bröst)från hans öron, eftersom att hon aldrig använder BH så sticker bröstvårtorna ut haha.
Igår så kunde jag tyvär inte blogga, var hemma hos Carro ett tag och sedan kom jag hem för att glo på tv.





Ps: här har ni även en bild från Flottsbro! bilden tog jag när jag stod på den stora backen :)


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: coolt, för grönt är verkligen mer vågat:) jag skule valt den om jag hade kläder som matchar grönt, har typ inget. Och just på den tycker jag ändå beige och brunt var finast.

kram

2009-01-21 @ 20:14:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0