Måndag

Hallå där! =)

Idag var det andra skoldagen efter jullovet och vi har redan börjat för fullt!
det känns nästan som att man inte hinner med, eller så är det nog eftersom att man fortfarande är lite seg efter lovet. Har redan fått ett par läxor som jag hållt på med i ett tag nu, roliga var dem inte måste jag få säga, men vem har sagt att läxor brukar vara roliga? ;-)


Idag gick mina skor sönder (ännu mer), dsv att hela skoklacken nästan är av, har även hört att jag går som en psykopat, men det får man leva med haha, inte mitt fel att jag går snett med fötterna, undra om man ska ta och skaffa sig ett par speciella inlägg. Är dock inte sugen på att lägga 700kr på det!

Hade tänkt beställa en klänning som jag hittade på nätet här om dagen, men såg nyss att den precis tagit slut, det är väl typiskt att den precis ska ta slut samma dag man väl bestämt sig för att beställa den?-.-, är så himla förbannad, får antigen ta och leta efter en annan klänning *suris*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0