Klipp håret

Hallå där!

Idag så bestämde jag mig verkligen för att klippa håret, har nog haft längst hår i hela skolan men tyvärr så är inte mitt hår lika långt som förut, utan nu är det lite mellan långt, men det spelar egentligen ingen roll... mitt hår växer jättesnabbt så snart så kommer det redan börja växa ut igen :D!
kommer dock en liten varning här!: Har du slitet hår så ska du klippa dig!, vänta inte tills dit hår blivit längre eftersom att du ändå kommer att få klippa bort det, man får även klippa bort mer om man låter håret växa när det är slitet ;(

Kommer väl antagligen att slänga in en bild imorgon på hur mitt hår såg ut före&efter!

jaa... vad mer? idag så har dagen varit lite sådär crazy, blev bråk i skolan och jag kunde inte hålla mig undan eftersom att jag hela tiden ville se allting och det slutade med att polisen kom. Som tur ville de mig inget.. kom även försent till SO:n där jag fick lite skäll av läraren ;( fick heller inte chansen att förklara mig men sånt händer ibland.. eller hur?;)

Gammal bild på mig och syrran, usch.. fjortis tider

Kommentarer
Postat av: Liene

vad bar bråket om då?:/ att t.o.m. polisen fick komma, låter inte bra.



sv: jags kulel gärna kunna shoppa hela forever21 haha

2009-01-31 @ 13:51:36
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0