befinner mig just nu

Haha, befinner mig just nu hemma hos Carro. Vi ska snart glo på filmen Mirror eftersom att vi inte sätt den än, jaa vi är lite efter när det väl kommer till nya filmer :). Innan jag satte mig här vid datorn så käkade vi fruktsallad som Carro gjorde i ordning när jag kom, den var jättegod om jag ska vara ärlig! Carro försökte spela nyttig men hon blandade vaniljglass och brända mandlar med fruktsalladen.

Idag så är det Chris Brown konserten, jag ville så gärna gå även om jag inte är ett stort fan av honom, men det skulle liksom bara vara kul, men nejnej, här sitter jag hemma hos Carro ;( haha nej nu ska jag sluta gnälla. Fick även reda på att min kusin Vivianne stuckit dit, jag får väl fråga henne om det var kul och vad hon tyckte om själva konserten.

Nu gnäller Carro på mig eftersom att hon ska lägga in ett par bilder i datorn som hon nyligen tog, tyvärr så är inte fotomodellen jag med ;(, så vi får ta det någon annan dag!


Hörs imorgon, med bättre uppdateringar!
men det lär komma senare undere dagen eftersom att jag ska ge mig iväg till stan.... nej Carros tur var det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0