Måndag

Idag under fysik lektionen så skulle vi labba, men tyvärr så förstörde killarna allt, end of story haha.
Hade jätteont i magen hela dagen idag, förstår inte varför heller, måste vara den äckliga maten vi fick idag :p
Biff med mos eller potatis klyftor, men tyvärr så var både potatismosen och klyftpotatisen slut så jag åt bara tre biffar... jaa bara tre!
Juste, idag i vår skola så kom det ett par elever från tumba gymnasium som berättade lite kort om fordonsprogrammet och sedan fick man svara på ett par kryssa i frågor. Det var någonstans det stod om man tror att tjejer inte vågar ansöka till fordonsprogram, själv tror jag inte att tjejer inte vågar, utan det handlar nog mest om att tjejer helt enkelt inte är intresserade utav sånna saker, jag tycker att det är för killar.. men kom ihåg! det är ju dock bara vad jag tycker ;)

Två utav dem sköna eleverna var nog Alexandra (tror jag hon hette) och Simon!
Var ju bara tvungen att ta en bild på dem, visst är dem söta haha?

(dålig kvalite, jag vet)




Bilder var tagen när Simon var jäkla hungrig, blev en hel del skämt om muslimer under den stunden..
Han började prata om Ramadan mitt i allt, (Mohammed tyckte väl att han var tjock) hahaha, där satt jag och flina..

OBS: nej, vi är inte rasister!



Såhär kan det se ut ibland under vissa lektioner..

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv: visst är han :D

2009-02-02 @ 20:24:46
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: josefine

Trevlig kväll!

2009-02-02 @ 22:16:26
URL: http://josefinegabrielsson.blogg.se/
Postat av: Simon

Snacka om att vi hade kul.. men jag menade det där med musiler sen kom jag på att tänka på en till sak:o han måste ha trasslat in sig i gardiner när han gick ut säkert därför alla muslimer går runt i typ "klänning" eller vad man ska kalla det men om jag får säga så ser det ut som gardiner...

2009-02-02 @ 23:41:05
Postat av: JENNY JANSSON

hej sötnos!

går det bra om jag grejjar med din design till helgen? ska jobba nu vaaaarenda dag :(

2009-02-02 @ 23:41:07
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Simon

nej jag är inte rasist men de som går runt med sånna så kallade "klänningar" måste vara gardin tjuvar eller vad tror ni?

2009-02-02 @ 23:42:44
Postat av: Lamia

HAHAHAHAHA , bella asså visst var det roligt med honom. :)

2009-02-03 @ 15:28:17
Postat av: Nina - This is who I am ♥

trevlig kväll! :)



kramis.

2009-02-03 @ 16:49:35
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Fanny

Riktigt snygg iPod!

2009-02-03 @ 17:14:44
URL: http://baarajaag.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åhh, jag ska också köpa den nya iPoden när jag får lite extra money.. Den är grym!

2009-02-07 @ 20:51:32
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: religös

? Jag fattar inte vrf ni ska skämta om det d.v.s. MUSLIMER. Det är ingen sorts respekt att ni ska skämta om det och speciellt vår profet (må frid var över honom) du är väl en ordotox kristen va? och lite mer religösare än visssa svenskar. Då skulle du också liksom jag känna dig arg för vad folk skämtar om om jesus ellr något annat så tänk efter lite.

2009-02-17 @ 11:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0