Angående muslimskämten

Angående muslimskämten Simon drog
Fick en kommentar utav en läsare idag (dock anonym)



(? Jag fattar inte vrf ni ska skämta om det d.v.s. MUSLIMER. Det är ingen sorts respekt att ni ska skämta om det och speciellt vår profet (må frid var över honom) du är väl en ordotox kristen va? och lite mer religösare än visssa svenskar. Då skulle du också liksom jag känna dig arg för vad folk skämtar om om jesus ellr något annat så tänk efter lite.)


Okej, eftersom att du valde att vara anonym så kunde jag inte skriva privat till dig. Men vi menade inget illa, tyvärr så får det oss att se ut som om vi inte har någon respekt alls för muslimer, men det har vi. I Sverige så får vi också tycka och säga vad vi vill, vi får liksom skämta om profeter. Men där kan det också bli lite fel, man kan liksom kränka en religion. Det spelar väl ingen roll vad jag är för något?, och lite religiösare än svenskar?, vad har svenskar med det här att göra? finns väl svenskar som är religiösare än invandrare eller hur? Jag blir heller inte jättearg när folk skämtar om jesus, eftersom att man får höra en massa skämt dagligen... Men en sak som jag tycker är fel är  att.... de flesta muslimer skämtar om jesus, då har vi lika rätt att skämta om Muhammed eller hur? eller är det bara ni som har rätt att klanka ner andras tro osv?

Kommentarer
Postat av: Ebla

Håller nog med dig Bella xD

2009-02-17 @ 20:52:10
Postat av: Carro

Haha älskar oxå byxorna + att dem är billgare än bikboks !

2009-02-17 @ 21:02:58
URL: http://carolinemore.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker du att jag ska ändra min bloggdesign? :)



Kram

/LM

2009-02-18 @ 12:08:44
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: amanda

kul att du deltar :)

2009-02-18 @ 15:53:22
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: amanda

kul att du deltar :)

2009-02-18 @ 15:53:24
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0