Dagens outfit

Hejhej :)

kemi provet gick jätte bra idag!, dock var jag beredd på att fuska om det skulle gå värre,
hade nämligen spelat in allt i mobilen, så om det hade gått dåligt skulle jag nog stoppa in lurarna i öronen och spela upp alla svar. Men nej! så blev det inte denna gång (tack). Imorn har jag Biologi prov, usch, vi har läst nu i ett tag om fotosyntes och en massa annat kring ämnet. Har inte världens intresse när det kommer till biologi, har alltid tyckt att det är tråkigt, men vi får se, jag kanske ändrar mig någon dag trots allt.

Här har vi dagens outfit, inget speciellt.



Ljusrosa stickad tröja - Vero Moda
svarta tiger jeans - ?
armband - Gina tricot



kram

Kommentarer
Postat av: Carla

säxigt

2008-09-29 @ 18:16:54
Postat av: Anonym

haha!! men Bella, orka avslöja sig själv xD

och erkänn att du stoppade in lurarna i öronen ändå ;D

2008-09-29 @ 18:33:55
Postat av: Carro

fucku o ge mig ditt hår (a)

2008-09-29 @ 21:24:21
Postat av: Carro

fucku o ge mig ditt hår (a)

2008-09-29 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0