Skräckis&fotboll

Angående filmen jag skulle meddela er om, det är Exorcisten: begynnelsen! :)
älskar skräckisar, dock så är jag inte lättskrämd så det kommer väl bli som en helt vanlig film antar jag,
Innan denna film så ska jag självklart glo på Sverige-Portugal, själv så tror jag inte att Sverige har någon chans, vi har för många spelare som är skadade. Det börjar bli som en vana, varje gång Sverige ska möta ett land så är nästan alla våra spelare "skadade", jag tror nog det är en dålig ursäkt för vårt dåliga spel. Det innebär att jag kommer ligga på soffan och skrika: VAD GÖÖÖR HAN?!!!, TA BOLLEN DÅÅ!!! haha.

vad ska du göra ikväll? och vem tror du vinner fotbollen?

ps: snyggingen cristiano är med ^^



Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Åh, tack så mycket. vad glad jag blir! :)

Hm, sverige ska såklart vinna. Fast jag tror dock inte att det blir så :/

2008-10-11 @ 17:20:50
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: KRYCKAN

Sverige var ju iaf grymma första halvlek, men som vanligt kan inte sverige göra mål...

2008-10-12 @ 00:51:37
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0