Pluggpluggplugg

Nu har jag äntligen blivit klar med fysik skiten!
Jag hatar hatar hatar fysik!, kom på det under tiden jag pluggade. Jag förstår inte varför det ska vara så himla svårt, eller det kanske inte är så himla svårt som man tror att det är, jag kanske helt enkelt bara har fel ställning när det kommer till fysik, eller? Jaja, nu är jag äntligen klar, Minst VG ska det vara! haha nej usch. Jag lär väl hamna någonstans vid G, hoppade dock över en fråga som jag inte förtstod, och den var verkligen klurig. Lär göra den frågan imorgon innan fysiken, måste leta upp någon smartis som kan tänka sig hjälpa mig.

Nej nu ska jag träna!

kram på er :)


Kommentarer
Postat av: ERIK

aah 94 ;D durå? :P

2008-10-23 @ 19:44:40
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Louise

Okej!

Nä, jag gör inte så mkt.

Hur mår du då gumman?



Puss!

2008-10-23 @ 20:46:33
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0