Godmorgon

Godmorgon mina vänner,
Igår kom jag hem vid 3 tiden, och vaknade klockan 9. Jag har ont överallt i hela kroppen och nacken är värst, skulle inte tacka nej till massage just nu, men tyvär så finns det ingen i huset som skulle kunna ge mig lite -.-. jaja. Igår var det iallafall jätteroligt, eller igår? idag! alla dansade, det var en väldigt bra stämning, tummen upp. Grattis till Rima&Ulf igen, tror nog det här var det bästa bröllopet jag vart på, och tro mig, jag har vart på många. Tror nog vi har bröllop nästa vecka med, får se om jag hänger med, kanske inte orkar. Just nu gör jag ingenting, gnäller för att jag har ont. Ska nog ta ett äpple. vi hörs!

ps! bilder lägger jag in senare

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Så härligt! :) Hur har du haft det i helgen?

2008-10-19 @ 16:36:47
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0