Godmorgon

Godmorgon mina älsklingar, vaknade precis med världens huvudvärk och magont!
Har ingen lust att gå ner och ta en massa tabletter heller, så jag antar att jag bara kommer sitta här och lida resten utav dagen. Idag är jag ledig! (skönt), Tiffany är i skolan med Carro, eftersom att Carro ville följa med och glo under hennes lektioner. Carro ska nämligen börja gymnasiet nästa år och hon har grubblat lite på Finek, som Tiffany går på. Själv har jag också tänkt på Finek (finansekonomi) men jag älskar mode och kläder så jag kanske ändå tar design.
vilken linje går du på? och om du inte börjat än, vilken ska du ta? :)




Ser ni min gulliga spargris? anka!

Kommentarer
Postat av: Carro

Helt cp klass hon har asså ;o haha hennes spanska lärare <3 xD

2008-10-13 @ 10:18:48
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hihi söt anka!

2008-10-13 @ 10:27:00
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0