Besviken!

Idag så fick vi våra lakan (omdömmen),
måste bara säga att jag är jätte besviken, har så himla många G och ett par G/vg. Jag som har jobbat så jäkla bra, så skriver lärarna ett jävla G!, på fysiken skrev min lärare att jag slöar ibland, men herregud, jag jobbar mer än vad alla andra gör och så skriver han "G?", känns bara som om allt blir fel, jag orkar inte mer. Fram till jul ska jag försöka få VG på alla ämnen, men när man väl har jobbat och slitit så hårt, så får man bara G, fast andra som inte är så himla aktiva får minst VG. Jag sitter här nu och är jätte arg, har jobbat med fysiken idag och gjort ganska många frågor, ska fortsätta imorn, tog även hem matten&so:n och kemin. Orkade inte skriva så mycket om so:n idag, eftersom att jag är så himla arg, snackade i mick med Carla, vi hjälpte varandra med läxorna.


detta är jag, just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0