Tisdag

Hoho på er ^^

Idag hade jag sovmorgon till halv elva men jag var tvungen att gå upp vid sju tiden, ja jag undrar också hur det gick till. Vid åtta stack jag och mamma iväg till doktorn, jag skulle ta nå spruta mot livmoderhalscanser eller vad det var, det gjorde så himla ont! först sa doktorn som skulle ta den på mig att nu kommer det stickas, och jag var liksom helt lugn, tills hon stack in den, jag kände ingenting först men sen sved det som helvete, jag trodde nästan att jag skulle böla haha. Inte nog med det så la hon plåstret på fel ställe :s jaja slut med det!
Senare när jag kom till skolan så vandrade jag runt och dunkade Tokio Hotel i öronen, har nog lyssnat på deras låtar hela dagen och just nu så laddar jag min söta lilla mobil =). Hörrni, imorgon är det dags för mitt första gym pass, vi får väl se hur länge jag står ut, om jag inte redan dör efter drygt tre minuter.

Sitter framför datorn här och bloggar+ käkar mandariner :) mums!


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

tack hörru :D

2008-11-18 @ 20:18:07
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0