Söndag

Kom precis hem från Carro, vi skulle nämligen ut och träffa någon (kan tyvär inte nämna namnet på personen eftersom att jag vet att det finns folk från skolan som följer bloggen). Men tyvär det gjorde vi inte, eftersom att Carro alltid har för sig en massa annat. Hon liksom älskar att ändra planer och förstöra! haha nej nu ska jag inte sitta här och gnälla, för det är ju söndag eller hur? ;), och vad innebär det? Jo! det är ju farsdag idag! :D, har inte hunnit köpa något till pappa, men det kanske man kan göra under veckan. Just nu gör jag inget annat än att länka runt på pea, eftersom att syrran ska vinna! desutom så ska jag få besök snart. Min kusin Angel ska komma, jaa, man kan ju tänka sig vad vi ska göra då. Stoppa i oss massa onyttigt och snacka skit! mys


Kommentarer
Postat av: Carro

Möhöhö BULLSHIEEET

2008-11-09 @ 17:40:38
Postat av: cool girl 100%

fyfaan vilken ful fjortis du är

2008-11-09 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0