Lunch

Hallåj!

Har inte varit så himla aktiv de senaste dagarna, kanske bara för att jag är så trött och känner mig rastlös hela tiden.
Jaja!, snart är det en ny vecka och då kommer jag tillbaks med full fart, tro det eller ej. Idag har jag inte gjort så mycket, har vandrat runt i huset hela tiden tills jag fastnade framför datorn. Har det kommit en massa småbarn och plingat på dörren?^^, själv så har det kommit en del, kom ett par idag, jag var så trött så jag sket i att öppna.
Tiffany åkte in till stan med Carro och någon Maria?, eftersom att dom skulle besöka idol hotellet, Tiffany är ju största Robin Bengtsson fanet, röstade på honom igår i och med att han hängde lös, (säkert min röst som rädda honom) haha.

Nej lunch var det!
mamma har gjort i ordning lunch nu, tror nog det blir kött&ris med en massa annat.
Ni får ha det så trevligt :), lär blogga senare in mot kvällen då, ni får ha det så bra!

kram

Bli medlem på gratisbio.se och vinn en massa saker! :D
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=84992

Kommentarer
Postat av: eriik

Godmorgon :)



Allt bra? :D

2008-11-02 @ 10:25:17
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0