Hemma hos...

sitter just nu hemma hos Carro. Hon har hjälpt mig med en uppsats som jag ska lämna in imorgon på svenska timmen. Just nu känner jag mig helt färdig, hann inte blogga igår så mycket eftersom att det alltid känns som om jag är för upptagen och datorn är oftast upptagen av någon annan i familjen. Men till jul så ska jag få en ny pc, så då kommer jag blogga järnet kan jag säga :). Igår hade jag ingen träningsvärk alls men idag så kom det! kunde knappt lyfta på armarna i skolan och just nu är det värre kan jag säga, har lust att slänga mig på Carros säng men tyvär så ligger hon redan på den hehe. Mamma gjorde nå äckelmat hemma så jag tog ett päron och stack -.-.
jaja ska sluta gnälla, ses sen ;)


kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0