Gym

Hallå där :)!

Idag så var det första gången vi fick kliva in i gymsalen. Måste bara säga att mannen som äger gymmet är verkligen strängd, vet tyvär inte vad han heter eftersom att han bad mig kalla honom för gymkungen när jag fråga. Vi var i en liten grupp (tjejer från min klass) och så var det ungefär tre killar från 9an. Alla liksom skrek att dem hade ont hela tiden men jag var liksom, i am fine. Men lite jobbigt var det iallafall, jag klarade mig i c:a 10 minuter på löpbandet så jag sprang 1 km, nästa gång kanske jag kör 20 minuter och ökar med 2 km, men vi får se hur det går. Haha kunde inte sluta skratta åt Monika när "gymkungen" tvingade oss lägga oss ner på rygg och lyfta benen några centimeter, det gjorde så jävla ont överallt och Monika ställde sig upp för att liksom byta plats och få mer utrymme, då skrek han liksom till henne och sa: FÖRSÖK INTE FUSKA!. Sen så dampa Monika och skrek att hon ångra att hon ens kom, jag och Carla kunde inte sluta skratta, jag byggde nog skrattrutor under den stunden. Efter gymmet så satt jag ute med Sara och Terese när det plötsligt snöade mer!  gissa om jag blev glad? Nej det blev jag inte! Eftersom att jag inte har köpt vinterskor än, hade tänkt skaffa mig ett par äkta Uggs men vi får se hur det blir, eftersom att det är pappa som betalar och han tycker att dem är urfula. Och idag som ni säkert vet så har jag lyssnat på Tokio hotel igen :), kan inte sluta lyssna på deras underbara låtar, hilf mir fliegen!, Jag satt och dunkade Monsoon och Sara sjöng med ute i snön innan hon började förstöra den vackra utsikten med att förstöra snön med våra namn haha. Det var någon kille som gick förbi och halka, jag kunde inte sluta skratta för att jag visste vem det var och det var så synd! jag är alltid så elak och skrattar, men det kanske nog var så för att han råka faktiskt halka två gånger och sedan vände han sig om för att se om jag, Sara och Terese skratta.

Underbara Sara som försöker göra en snöboll


Jag och mitt läppglans som jag blivit kär i.


Kommentarer
Postat av: Liene

Jag kan gå utan mina vinterskor än:) fast det är inag ballerina eller så.

2008-11-20 @ 06:58:19
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0