Fest

Hallå där :)

Idag har just suttit och kämpat för att syrran ska kunna vinna dessa idolbiljetter, just nu ligger hon tvåa och ettan leder henne ganska stort vilket innebär att det blir en massa gnäll har bland oss alla. Senare under kvällen så ska jag dra på fest med Syrran och Carro, jag hoppas att det ska bli kul. Fick låna Tiffanys blåa klänning efter att ha tjatat och skrikit att jag inte har något att ta på mig, så har den varit en heldel tjaffsande med mamma eftersom att hon hela tiden lägger sig i. Känns inte som om jag vill gå på nå fest idag, jag känner mig blek och äcklig, och det gör mig på så himla dåligt humör. Hoppas att ni förstår att om jag råkar dampa här i bloggen så är det inte pågrund av er hehe, ska också försöka få en bild på mig som jag kanske kanske kan lägga in innan vi sticker, men jag antar att ni får se bilder imorgon istället eftersom att jag alltid blir så stressad när jag ska iväg någonstans. Eller så sitter Tiffany vid datorn eftersom att hon måste hela tiden kika in sin statestik på tävlingen.

Vad ska ni göra idag då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0