Äntligen...

Äntligen hemma nu. Stannade kvar i skolan eftersom att Carro glömde sin mobil över sitt skåp och nu har någon tagit den, så det kan gå ibland :l Men vi har hört att det är någon Mattias från min klass och eftersom att det finns två Matte i klassen så fick jag väl smsa båda. Vi försökte ringa upp Carros mobil men det verkar som att dom stängt av mobilen, jävla töntar! Jaja dom vet väl säkert vad detta kan leda till, en polisanmälan helt enkelt, eller hur? :)
Själv skulle jag lämna in mobilen till nå lärare istället för att ta den, dom kommer ändå inte ha någon nytta med den eftersom att vi ska spärra den så att den inte ens funkar om dom byter kort, Och nej Carro har inte abonnemang.

Angående Fysik provet jag skulle ha idag. Nej jag hade inte prov eftersom att vi har så jäkla mycket hela veckan så han fick flytta fram provet, utan att ens säga något! nu har jag alltså suttit hemma hela helgen och pluggat när vi ändå inte har prov -.-. Men han ställde en massa frågor idag och jag var den ända personen som kunde svaren, verkar inte som att jag kommer ha några svårigheter då eller hur? Ibland är det bra att plugga :)

Imorgon så har jag sovmorgon till halv elva. Ska nog möta upp Sara på vägen och snacka en massa skit i c:a 5 min sen är vi väl framme i skolan. Om hon nu inte ska ta upp en cigg och röka först som hon alltid gör, men hon vet vad hon kommer att få lida med då ^^ jag kommer nog säga FIMPA 5000 gånger som jag alltid gör, men jag säger det på ett roligt sätt så hon kommer nog inte ta det på allvar haha.


Kommentarer
Postat av: emelie

jag vet inte riktigt. var ett tag sedan jag köpte dem :)

2008-11-24 @ 16:58:54
URL: http://emelieisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0