Onsdag

Kom precis hem från gymmet, klarade mig på löpbandet i c:a 7 minuter och 10 minuter på cykeln. Min kondis är väl inte precis bäst eller vad säger ni haha?
Inte nog med att jag kom hem nyss så lyckades jag få i mig lite pasta och ett äpple. Ja och ett äpple! så att jag slipper äta senare eftersom att jag inte äter efter klockan sex, det är väl då man brukar bli lite småsugen efter gottis ellerhur?=)
Imorgon så har alla i matte gruppen omprov förutom jag :D JAAAAAAAG!
Första gången på länge jag lyckas klara mig så bra. Fick även veta mitt resultat från hemkunskapsprovet och Kemin! Fick G på hemkunskap och G+ på kemin eftersom att jag slarvade på vissa VG frågor, ajja bajja!

ska försöka lugna ner mig lite, bloggar senare eller imorgon!

ni är änglar, puss!


Kommentarer
Postat av: marcus

inlägg från nolltre...

Du är ju nästan lika inaktiv som mig just nu. ;)



17min är väl inte så dåligt..

Beror på vad du kör på för hastighet/nivå också! :)

2008-12-06 @ 00:08:49
URL: http://mktbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0