Nu är bloggpausen....

Hallå mina vänner =)!

Jag hoppas ni har haft det minst lika trevligt som jag har. Tänker inte gå igenom alla mina veckor med er nu utan det kan vi ta en annan dag, igår så var det julafton, själv så skippade jag Kalle Anka för första gången (brukar alltid käka pepparkakor och glo på den) men i år satt jag faktiskt framför datorn istället. Jag och syrran fick två perfymer av mamma och pappa samt pengar, vi ska även få en bärbar dator och en plattskärmad TV som förhoppningsvis kommer hem till oss snart! :D
Blev ganska mycket plockmat igår eftersom att vi kom på att det var godare och om man blev hungrig senare mot kvällen så behövde man bara gå och plocka, Julskinkan fanns självklart med på bordet, men det känns som om jag börjat tappa lusten för den, synd tycker jag, eftersom att jag tycker det är något man ska äta när det är jul. Men OSTBORD! det hade vi :D, gissa om jag satt där och mumsa i mig en massa goda ostbitar med kex&annat.

såhär såg vår julgran ut i år



Visst är vår ursnygga tomte så ball?;)
man kan nästan tro att den är verklig när man ser den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0