Lördag

Hallå där :)
Sitter just nu och lyssnar på Dj Tiesto- in the dark, som är något så otroligt bra! jag dör bara när jag hör den. Dvs att jag dött ganska många gånger idag. Tiffany stack väldigt tidigt med Carro in till stan, själv så orkade jag inte vakna klockan 9-10.00, det är liksom nej för mig, så jag för väl antagligen vänta och se vad hon har köpt med sig hem som jag kan visa upp här på bloggen :D. Längtar tills mamma ska ner till centrum så följer jag väl med henne, för då är det hon som betalar så slipper jag slösa utav mina pengar haha :D jag är så elak ibland.
Jag valde också att inte slänga in någon bild på mig, eftersom att jag är helt ofixad och jag skulel nog skrämma alla :D

Dagens tips!
Har du tråkigt, och ingen lust att gå ut eller göra något annat`?
Då är Bubble ett spel för dig!, sitter just nu och spelar den för 15de gången

http://highscore.spelo.se/bubble-shooter.html

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha jo det förtås ;D

2008-12-27 @ 17:25:43
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0