Lite dåligt med...

Har varit ganska dålig med att uppdatera, får väl ändra på det eller vad tycker ni?:)
Igår så var jag nere i centrum med Carro, vi bestämde oss för att inte gå hem förän vi köpt något. För min del blev det en massa små saker och en stickad tunika som jag tänkt visa upp lite senare. Idag ska jag bara koppla av efter att ha städat rummet lite, mamma tjatar varje dag om det och tänker inte ge upp. Har dock ingen klänning till nyår, det är helt sjukt, letade runt i ganska många affärer igår och hitta ingenting ;(. Då får jag väl ta och leta upp något i garderoben som jag inte använt.

Jag lovade att visa upp vad Tiffany kom hem med när hon var i stan och shoppa.
Tyvär så kom hon bara hem med en sak, gissa om jag blev sur?!



Visar mina saker som jag köpte igår senare :D

kram!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Nja, alltså det är min naturliga + slingor i det.. minns knappt ;p men så tror jag! så ingen brunfärg är i.

2009-01-02 @ 19:48:01
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0