Jäkla skit!

Nu har även Carro fallit för skorna jag tänkt köpa från H&M!, för mig spelar det självklart ingen roll om vi båda köper dem, jag tycker bara att det är kul :), men tyvärr så är skorna slut överallt! jag blir så jävla piss förbannad, jag borde fan ha tagit dem när jag väl var inne i stan, dem kostade ju ändå bara 400;- något jag tycker är billigt för en sån modell utav skor... jaja vad ska man göra? skorna kommer ändå inte tillbaks om jag sitter här och tjurar *grinig*
Får väl ta och leta efter ett par andra skor! KOSTA VAD DET KOSTA VILL DENNA GÅNG!

Sitter även och flinar lite eftersom att Carro är minst lika arg som jag, kan tänka mig hur hon sitter där hemma och spammar mig på msn med en massa saker ;)

Vi kom även på att en annan bloggerska hade köpt skorna, och det gjorde oss lite argare för att hon faktiskt har dem och inte vi!, haha men sånt är livet eller hur?
Ibland kan vi människor reagera lite starkt men det är inga problem med det, eller vad tycker ni?:D


Carro. säger:

asså vi dödar henne o sen tar vi skorna


Sådär arg är jag just nu!



Kommentarer
Postat av: NBGJFDV GISSA FÖRIHELVETE

JAHAAAAAAAAAAAAA JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD EFTERSOM JAG VET ATT JAG INTE KOMMER HITTA ANDRA SKOR SOM JAG GILLAR FITTBAJSHORUNGE JÄÄVLA BAAAAAAAAAAJS CPCPCPCPCPCPPCP

2009-01-29 @ 17:53:07
Postat av: JENNY JANSSON

hm, vad hade du tänkt dig då?

2009-01-29 @ 18:41:02
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: JENNY JANSSON

ja, men det kan vi fixa. (:

mejla va du vill ha för bakgrunds färger, bilder & till headern :)

2009-01-29 @ 22:28:28
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: jeanette

haa en bra kväll, bara kikade in! :)

2009-01-30 @ 16:44:40
URL: http://jeanettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0