~

Jaa, ni som tittade på matchen igår så vet ni mycket väl att det blev 0-0,
måste väll endå få säga att Sverige spelade bättre än man trott, haha men så kan det gå ^^
Exorcisten var as fjantig igår, det var dock inte den "Exorcisten" vi hoppats på, denna var liksom extremt långtråkig, så vi satt och babbla om godis, på tala om godis -.-, så satt Tiffany i soffan med världens största påse full av allt möjligt och säger, Bella det här är ju dina favoriter, eller hur? vill du ha?
Jag: Nej jag vill inte ha!
Tiffany: Bella titta jag köpte chokladbollar, vill du ha? :l
jag: NEEEEEEJ jag vill inte ha!!!
så fortsatte kvällen sådär.
Idag ska jag plugga lite fysik, men senare så att jag kan koppla av imorgon, jag är ju ledig ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

synd att det blev 0-0. Hugs

2008-10-12 @ 13:59:31
URL: http://baramaalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0