Matteprov

Matte provet gick jättebra!
Fick bäst i hela klassen och jag är den ända som blivit godkänd, kan inte fatta det! Är otroligt glad och stolt över mig själv =). Imorgon så har jag engelska prov, kan nästan allt så det kommer nog gå bra, som vanligt då hehe. Vad har ni gjort idag då? för själv har jag inte gjort så mycket, har nog skrattat runt hela dagen och jaa, har varit rädd hela dagen också, killarna drog ut en massa människor för att slänga ner dem i snön hela tiden men mig lyckades dom inte få tag på, och jag hoppas att dom inte gör det heller tills snön börjar försvinna. Monika och Carla var blev själva utdragna ur skolan. Mattias lyfte upp Carla från benen och sprang ut med henne med en massa andra men dom lyckades inte så bra eftersom att det kom ut andra och försökte hjälpa henne, och Monika blev jagad utav hela skolan ända ut till snön, kunde inte sluta skratta när jag såg henne ligga där men jag tyckte så synd om henne (tro det eller ej).

Senare under dagen så satt jag och Carla&Monika vid ett runt bord i skolan, Jag tror inte att ni vet, men det har börjat en ny kille i 9an i vår skola och vi kallar honom för "Backslick" eftersom att hans hår oftast är bakåtslickat, men han passar i det hehe. Jaja han och hans polare gick förbi idag med en chips påse och Carla sa liksom tyst
"åå ge mig" så han fortsatte att gå, men sen tillslut så stannade han och vände sig om mot oss, och jag var liksom såhär: skojar han med oss eller vad?, så ser man att han viftar lite med påsen och så kommer han fram mot oss. Jag kunde inte sluta skratta, och när han väl var framme så kollade han på mig och fråga om jag ville ha chips, och det ville jag inte hehe, så han vände sig om mot Carla och fråga henne, så han tog fram påsen till henne så att hon kunde ta lite, men istället så sa hon: häll bara en hög här mitt på bordet, och jag trodde att hon skämta! så stod han där och börja hälla chipsen på bordet, och jag gapskrattade självklart, sen stack han iväg och då började Carla och Monika att vräka i sig all chips. Jag kan inte fatta att hon vågade säga till honom "häll en hög på bordet" han trodde väl säkert att vi var djur eller något annat liknande, och Carla blev så röd i ansiktet för att hon trodde inte att han hörde när hon bad om chips.


Har inte hunnit att ta kort på "dagens outfit" eftersom att jag redan bytt om till pyjamas, kändes mysigare så :)
så förlåt för att jag lovade det tidigare :< ska inte göra om det här lovar! och den här gången lovar jag.




Kommentarer
Postat av: andrea

grattis till matteprovet!! :D

2008-11-25 @ 17:40:12
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: Dragana

Sugen på löshår? Va med och tävla här: http://draganagolic.blogg.se

Lycka till! =)

2008-11-25 @ 18:14:48
URL: http://draganagolic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0