Läxor

Sitter just nu och pluggar, måste lämna in några uppgifter vi fick utav vår musiklärare. Har knappt nå känsel kvar i fingrarna, kan knappt skriva haha, gissa om jag får sitta och rätta innan jag publicerar inlägget ;),jag och Monika gav järnet idag under gympasset, vi körde nästan allt som fanns där, sen så körde vi kickboxning i ungefär 30 minuter om inte mer. Men det var jättejättekul! ni måste prova det, jag trodde att det skulle vara astråkigt från början men det visade sig vara roligt, och ni har inget att förlora på :). Fick VG på so provet vi hade för några veckor sedan och MVG på en uppsats om Blood Diamond som handlar om olaglig diamanthandel (värd att se).





ps: ser ni vilket stöd man får när man inte orkar göra läxorna

Quente, säger:

game over för bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0