Första måndagen i....

Idag är det första måndagen i december =)
Kemi provet gick jättebra idag, bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Gjorde alla frågor förutom en som jag var osäker på, men efter provet så sa min kemi lärare svaret och jag blev så himla arg för att jag kunde det hehe. Men jag är ganska säker på att jag kommer få VG till julbetygen i kemi. Imorgon så har jag hemkunskapsprov, skit tråkigt jag vet...
Måste lära mig allt inom Näringsämnen samt annat, denna gång så fastnar inget i huvudet, jag antar att jag inte lär bli godkänd imorgon :l, och jag börjar ju första lektionen med prov, måste käka en jävla frukost då haha.
Nej just nu gör jag inget speciellt, orkar inte plugga så jag tänkte göra det lite senare =)

vad har ni gjort idag då?



kramis!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ha en fin kvälL!

2008-12-02 @ 20:29:10
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Johanna

ha en fin kväll!

2008-12-02 @ 20:30:36
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0