Årets nyhet

Jaa, vad mer behöver jag säga?
Är inte alls lika kul att handla med pappa längre, kom inte hem med något ;(.
Var dock en jädrans massa människor i butikerna, först tänkte vi dra till el-giganten för att kolla på en tv till mig och tiffany, men så var det ungefär 150 personer som köade där ute samt en massa människor där inne, det stod även poliser där för att se till att ingen gick in tills man kunde andas där inne, så vi drog till skärholmen istället. Var en massa människor överallt, vi kunde knappt parkera bilen tills några åkte ut.

Gina Tricot är det ingen snack om saken, var fullt av människor överallt, man fick nästan stå utanför butiken för att komma fram till kassan, ingen ville flytta på sig (kanske lite svårt att göra det när det är minst 1000 pers) och det kom bara in fler och fler hela tiden. Pappa började mumla om allt, eftersom att han inte tycker att det finns något speciellt i affären, men det får väl han tycka, för visst älskar VI gina?;). Det låter så underbart haha, VI! :D


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack för din kommentar! =)

2008-12-26 @ 17:25:10
URL: http://carstoned.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Tack:D kan behövas.



Synd att du inte fick tag på nåt:/

2008-12-26 @ 18:32:22
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej usch hatar Gina, Heja MQ!

2008-12-26 @ 21:20:23
Postat av: Ida

Jag orkade inte ens gå in på Gina igår, vände när jag såg kaoset...

2008-12-27 @ 11:44:50
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0