Ont i kroppen!

Hallå där =)

Igår så kom jag aldrig in här på blogg.se när jag väl hade tänkt skriva om gårdagen samt lägga in lite bilder. Det är väl typiskt att det ska börja krångla när man väl bestämt sig för att skriva om något roligt. Jaja.. jag får väl ta igen idag då haha.
Dagen började med att mamma körde ner mig till centrum nästan två timmar för tidigt eftersom att hon inte hade tid att göra det senare, och jag var så trött att jag inte ens orkade klä på mig kläder hemma. Så jag satt utanför H&M och väntade på några vänner som skulle komma lite tidigare, efter drygt en timma så träffade jag Sara och Samantha, jag följde med dem in till mat affären eftersom att dem skulle köpa mat till Flottsbro. Tyvär så glömde jag mina vantar hemma så jag fick låna ett par av Monika som var jättesöta att jag nästan dog av garv :D

Det gick dock inte så bra med snowboarden eftersom att jag ramla av liften när jag inte ens var halvvägs upp, pinsamt värre, för där stod det en massa killar och skratta medans jag ramla och gled ner för isen ;(. Efter ett tag så gick jag och Amina för att byta snowboard till skidor istället, gissa om jag åkte bra?;)
Det trodde jag faktiskt inte om mig, jag var nästan för bra!, från början så var jag tvungen att värma upp mig lite vid lilla backen för att hålla koll på läget, senare så drog både jag och Amina till den stora backen. Ni kommer nästan inte tro mig, när jag väl klev av liften på den stora backen så var jag så rädd att jag nästan höll på att gråta!, det var så jäkla högt och man kunde se globen, tullinge,storvreten och en massa andra ställen, så högt upp var jag!
Jag stod nog uppe vid backen i fem minuter tills jag vågade åka ner, det var en ung man där som frågade om jag var rädd och att det bara handlade om att våga osv, han berättade även om att han tog upp sin fru dit med hon blev helt förstörd så han tog ner henne igen, vid det ögonblicket bestämde jag mig för att åka ner och det gjorde jag...
Första gången jag åkte ner från den stora backen så ramlade jag två gånger, första gången så ramlade jag eftersom att hela backen nästan var full av is, så det gick inte att stanna när man väl ville, och andra gången jag ramla så körde jag in i staketet som fanns där. Det var iallafall jättekul, och jag kommer defenitivt att åka dit igen med kompisar! :)
Fick dock en massa blåmärken när jag åkte snowboard, började även blöda på båda benen... men det får man ta! :D

När vi kom tillbaks till Tumba så gick jag in till H&M för att köpa en mascara, men den mascaran jag ville ha fanns tyvär inte så jag köpte en annan+ Betty Boop tofflor jag hittade, dem är jättesköna och snygga desutom ;)


Tiffany som provar mina tofflor :), tog ingen bild på mascaran, men det är den här gula som dem visad på reklam för ett tag sen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0