Måndag

Hallå mina vänner!

Idag så har det nog varit den jobbigaste dagen i året. Allt gick fel och man fick en massa humör svängningar hela tiden, det blev dock en massa bråk i skolan men egentligen så borde jag inte ta upp det alls här i bloggen för att jag inte har något med det hela att göra. Ville också bara kolla till att ni inte missar idrottsgalan ikväll, för det ska inte jag =)!
Tänkte även ställa en fråga till er läsare, eftersom att vart jag än går så ser jag oss ungdomar dricka det hela tiden, mja.. nog inte så svårt att veta?


Hur mycket Coca-cola dricker du per dag?
för när jag frågar en massa människor så dricker dem minst 1-2 liter per dag något jag tycker är väldigt mycket, varför inte gå runt och suga på en massa socker bitar?, nu är man inte lika sugen längre, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: tack tack du! De håller jag med om :)

vilken otur, för hittar man nått så kan man verkligen fynda :)

2009-01-19 @ 20:26:05
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0