Lite kort om 2008

Hade tänkt berätta lite kort om 2008!

Jaa som sagt, jag startade bloggen Bellmo någonstans i september efter att ha lämnat min andra blogg.
Hade ungefär 10-15 läsare varje dag tills statestiken kom högre upp, var uppe bland 30-40 läsare per dag :)
Hjälpte syrran att vinna final biljetter till globen (idol), då statestiken visade sig uppe i 180-200 per dag, men den sjönk väldigt snabbt när jag hade blogg paus fram till jul.

2008 har varit ett litet galet år, mitt hår blev längre och längre&slingrade ett par gånger, fick jättebra betyg. Var en hel del på bröllopar, eftersom att pappas släkt är sjukt stor.

Förra året i januari såg jag ut såhär



Fick min älskade mobil som jag använde hela tiden



Jag blev mer galen i bandet Tokio Hotel, tankade ner nästan alla deras låtar och köpte en TH tröja som jag gosat i hela vintern



Vi firade jul hemma i år, (väntar fortfarande på min laptop och tv)



Då var det inte långt kvar till nyår, (bild på Tiffany) som fryser ute 00.00.
Och en jättegod choklad tårta ;)


Vodka flaskan ville också fira tänkte vi :)






Kommentarer
Postat av: Carro

"vi firade jul hemma i år" ebaah?

2009-01-15 @ 15:50:57
Postat av: Anonym

Din bild är så fin :)

2009-01-31 @ 11:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0