Hur vill vi ha det egentligen?

När jag har kikat runt på olika tidningar som tex frida och en massa annat så förstår jag mig inte på vissa.
Jag läste om en 15 årig flicka som ville komma in i modell branschen men det fick hon inte, eftersom att hon var för fet!
Det fanns dock ingen bild på flickan, men så som hon beskrev sig själv tror jag inte att hon var ett dugg fet, utan bara normal. Hur vill vi ha det egentligen?, vill vi ha flickor som ser ut som vandrade pinnar på catwalken, som svälter sig själva för att kunna få deras dröm "jobb" eller vad är det vi verkligen vill?. Jag tror inte att det finns någon kille som skulle vilja ha en tjej som är otroligt smal, killar vill ju ha något att ta på, eller hur?. Men tyvär så påverkas vi av alla dessa modeller, hur dom bär kläderna och hur dom helt enkelt är. Även jag påverkas av det




Kommentarer
Postat av: Johanna

ja de är så gott

2008-09-28 @ 18:47:24
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Emmilie

Shit! Faan va smal hon är :/

2008-09-29 @ 18:26:05
Postat av: grr

GROOOOOOOOSE

2008-09-29 @ 23:16:45
Postat av: mikaela

You tell them girle!!

2009-06-08 @ 15:32:05
URL: http://leefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0