Hallåj!

Hej på er sötnosar,

Idag ska vi nämligen få besök, min moster hade tänkt komma hit. Det var ett tag sen jag såg henne, så det ska bli kul.
Just nu sitter jag framför datorn och bloggar&chattar med vänner, vissa av dom har ju helt klart IQ 0!, störtsköna är dom måste jag få säga. Inte för att jag är så himla smart men men. Mamma är nere i köket och bakar, hon älskar att baka, hon gör det ungefär varje vecka eller varannan, tror hon håller på att baka en sockerkaka. Ska försöka få en bild på den innan den blir uppäten av familjen&kusinerna.

Lite bilder från olika veckor/dagar

       

Första bilden tog jag innan jag skulle lägga mig :), andra bilden är lite sisådär "model where?!"
dom andra två bilderna är från vanliga skoldagar


kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0