En trött bella!

sitter just nu och gör i stort sätt ingenting. Resten i familjen käkade kebab idag
kände nästan att jag ville ge upp med knäckebröd& allt skit. men nej! inte efter två veckor,
själv tycker jag att jag var väldigt duktig som inte åt. Har klarat mig rätt så bra, så länge.
Problemet är att alltid när man har bestämt sig för något så ska pappa eller vem som helst i familjen
köpa en massa godis och annat. Tex min pappa, när jag väl hade bestämt mig för att sluta med en massa godbitar så kommer han nästa dag med två stora godis påsar och en massa glass. Men som sagt, har klarat mig väldigt bra så länge! :D (en stolt bella). Är i stort sätt väldigt trött idag, hela dagen har varit seg "enligt" mig. känner bara för att
slänga mig på soffan eller sängen och somna, men samtidigt så känns det rätt skönt att sitta här vid datorn och blogga.



Älskade TH! <3,
eller älskar denna låt iallafall haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0