Att leva på knäckebröd och äpplen

hejhej!

slutade nyss svenskan,så just nu sitter jag hemma och njuter av resten av dagen.
vi har dock inte gjort något speciellt idag, utan bara förberett inför en massa prov
som kommer inför den nya veckan.
Kemi prov på måndag
Biologi prov på tisdag
Matte prov på onsdag
samt jämföra Sveriges och Usa:s samhälle, (demokrati,diktatur, kommunistisk osv)
verkar inte som om jag kommer få en rolig helg måste jag allt få säga, ska sitta och plugga hela tiden
men kommer dock vara aktiv här i bloggen också!

Om ni följer min andra blogg som jag nyligen startad på blogspot så förstår ni nog rubriken till detta
inlägg. Har ungefär levt på knäckebröd och äpplen nu i c:a 2 veckor. Anledningen till att jag gör det är för att
se om det kommer att bli någon skillnad på vågen, något jag hoppas det blir.




OBS!  bilden är inte tagen idag!,
hade en jätte tråkig outfit så den slänger jag inte in idag, tyvär ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är jätte bra, fortsätt såhär . <3

2008-09-28 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0