Kliv ut ur duschen nu!

Klev precis ut ur duschen, tror nog jag duschade i två timmar, tills jag hörde mamma:
Bella! kliv ut ur duschen. Tack mamma för att du förstörde när jag väl försökte koppla av haha, nej men mina fingrar ser ut som russin just nu, inte speciellt snyggt. Just nu försöker jag koppla av på ett annat sätt, lyssnar på en favorit låt som ATB har gjort som heter "justify", den är helt underbar tycker jag, när jag hör låten så får jag en massa känslor som påminner mig om någon jag gillar, tyvär så tror jag inte att han gillar mig. Men sånt är livet, man får leva med det även om det gör fruktansvärt ont. Tänker inte nämna hans namn, eftersom att jag vet att det finns läsare från min skola som kikar in här då och då. Men det betyder inte att det måste vara någon från min skola, eller hur?:)

Här har vi lite bilder från gårdagen



Bella goes fjantig ibland :)


Kommentarer
Postat av: andrea

du liknar hon i telia reklamen :O på sista bilden!!

2008-10-17 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0