inlägg hos Carro

Hallå mina vänner, har ni saknat mig?:p
sitter just nu hemma hos Carro, ska snart hem och ladda upp alla bilder från idag, som jag tänkt bjuda på så fort jag kommer hem. Carro har fått en massa skavsår på fötterna, så hon har legat och gnällt hela tiden. Efter ett tag lockade vi mitt hår och ni lär få se bilder på det med senare! :), jaa vad gör jag eller vi just nu?, Carro har gått ner för att göra något och jag sitter här vid datorn och bloggar, för visst har jag saknat er!. kollade också igenom skolkatalogen, blev dock inte så bra, jag ler nästa för lite och mitt ansikte går snett uppåt, oj hur det låter haha! nästan som nå psykopat? jaja eftersom att man blev ful i år så kan man väl bli finare nästa år, eller?.
Måste bara få säga att jag har världens magont!, vet dock inte varför, har haft ont hela dagen. Tecken på att bli sjuk



kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0