Hoho

Som sagt! hoho,

Har varit jätte glad idag, blev godkänd på matten, något jag inte trodde att jag skulle bli.
jaa, vad gör jag nu?, kom precis hem från Carro, vi var ute och jogga, själv så klarade man inte ett helt varm runt en jaa, stor runda. kände själv att jag måste träna lite mer, eftersom att jag har en otroligt dålig kondition. Efter att vi joggat lite så gick vi hem till carro och träna en massa annat, hon satte på nå program på tv:n och vi tränade med, ni skulle se oss två när vi låg på golvet och svärde för att programmet skulle ta slut. Just nu sitter jag och bloggar, han tyvär inte med, med en dagens outfit. det får bli imorgon! om jag har lust ^^'

vad har du gjort idag?





kram

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH 8 min my ass >.< snarare 100

2008-10-02 @ 19:51:39
Postat av: Carla

haha krigare asså :O

2008-10-02 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0