Godmorgon!

Godmorgon mina sköna :),

Idag har jag sovmorgon, börjar klockan 10:30, vet dock inte vad jag ska ha på mig idag, men det blir väl något som alltid.
Har haft så jäkla ont i benen dom senaste dagarna, träningsvärk dvs. Kunde knappt gå i skolan igår, och det verkar inte som om det lagt sig än. Lite senare under dan har jag utvecklingssamtal (läskigt), hatar sånt, själv så orkade mamma och pappa inte gå sist, men till slut så kom mamma. Blir väl mamma denna gång också, som vanligt.


Lite bilder från igår som jag lovade! :)



   

kram! 

Kommentarer
Postat av: Robert Nehmé

Nepp dte gör jag inte... jag fixar hela din design om du länkar till min blogg i en vecka och att jag får lägga till min signatur i nedre hörnet...

2008-10-09 @ 16:16:10
URL: http://mrmrs.se
Postat av: Li

Vad söt du är och långt fint hår har du :)!



Kramisar

2008-10-10 @ 12:12:05
URL: http://www.SweetieLi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0