Godmorgon

Godmorgon mina underbara läsare.

Inatt sov jag jätte bra, ville nästan alls inte vakna. Men så kom Carro stormande in och hoppa på sängen "-.-"
så då var man tvungen att vakna. Idag så är det nå "höst städning" i vår gård, själv ska jag inte ut och städa, eftersom att det inte är min grej, räcker med att jag städar mitt rum hemma ^^. Vad gör jag just nu?, jo jag sitter och käkar flingor utan mjölk, tyvär så var mjölken varm och då blir det lite sådär äckligt, men det funkar utan mjölk här hos mig iallafall. Ikväll ska väl jag Carro och Tiffany glo på nå skräckis som börjar på tv, har dock inte tid att kolla vilken film det är, lär göra det senare så ni också får reda på det :).


Provade lite smink och sånt igår, så började jag likna ett monster, eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: emelie

det är inte snyggt med så där mkt smink, men dock blev dina ögon skitlika briney spears ;)

2008-10-11 @ 12:35:36
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Carro

hahaha im a väckare ;d

2008-10-11 @ 13:47:27
Postat av: emelie

du ska ta allt som jag skriver som en komplimang :d sedan om du inte gillar hennes ögon är det en annan sak, men jag tycker de är fina :d

2008-10-12 @ 13:31:42
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0