Fredag

Hallå där,

Idag så är det fredag, härligt. Det betyder att man kan sova ut imorgon om inte småsyskonen väcker en.
Har tänkt börja video blogga, men är inte riktigt säker på om jag vågar, dock så vet jag inte om ni gillar att glo på video inlägg, så det hänger lite på er också! :). Ni som har följt min blogg så vet ni att jag har pluggat hela tiden, och idag så lämnade jag in den sista läxan!. Men nej, inte nog med det så fick jag en massa andra läxor och uppgifter att göra under helgen. En gång så frågade en lärare mig om jag sporta, då sa jag nej. VARFÖR sa jag nej? jag borde säga: nej tyvär, dina läxor tar all min fritid. Jaja ska sluta gnälla, livet är så ^^'
 tog lite bilder idag, lyckades få med Monika och Carla


Här har vi världens roligaste Monika      Och världens charmtroll Carla!
   


Oj, höll nästan på att glömma. Världens fjantigaste jag!




kram

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

åh vad skönt :) så det blir långhelg för din del? ;D

2008-10-10 @ 15:46:50
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Carro

städastäda varjejävlaLÖRDAG?! hmm, men korven;)<3

2008-10-10 @ 17:03:42
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

Jag har ju vanlig helg, men jag tycker det känns som måndag idag eftersom jag var ledig igår :P Känns faktiskt skönt! :)



Helg planer? :)

2008-10-10 @ 17:05:33
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: esra

OMG! va sööööta (L)

2008-10-10 @ 21:41:14
Postat av: Quente@ pa

alltså nej fyfaan vad taskig... bilden var ju ASFUL!!!! :'(

2008-10-10 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0