~

Höger eller vänsterhänt?  Höger :D
Humör just nu? små grinig
Är det något du absolut inte äter? sniglar?
Kläder just nu? gult linne, gråa mjukisar
Musik just nu? The killers - when you were young
Vad sa du senast? vaaaaad?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle det vara? ojj haha
Längd och vikt? 1,63? ingen aning med vikt&längd atm
Hur många kuddar sover du med? två
Favoritväder? Sol
3 saker att ta med på en öde ö? mat, någon vän, något som kan ta mig hem
Spelar du nåt instrument? nej :) suger på sånt
Morgon eller nattmänniska? nattmännniska
Sparare eller slösare? slösare tyvär :l
Vilka är viktigast för dig? Min familj& världens underbaraste vänner
Bästa film? haha måste nog vara Titanic ^^
Tror på liv på andra planeter? Ja helt klart!
Kommer du ihåg din första kärlek? oja :p
Har du några homosexuella vänner? inte vad jag vet, (skulle vilja ha!!!)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Man kan börja med att vara trogen till sig själv
Hur många barn har du/vill ha? har tänkt på det rätt länge, 2?
Bio eller promenad? Beror på vem man går med :)
Snarkar du? nej, som tur var ^^
Rädd för insekter? JAA! som in i hellskotta
Äckligaste insekten? spindlar, ryser bara jag tänker på det, usch
Bästa bok? Linas kvällsdagbok tror jag den hette
Vad vill du jobba som? Ingen aning, helst med mode&kläder
Pizza eller hamburgare? pizza!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet osv.) stökigt atm ;o
Gungar du på stolen? ja, hela tiden. dåligt dåligt!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jaa, varför inte?:)
Hur många syskon har du? tre, syster, lillasyster och lillebror (HAT SYSKON)
Vad är du mest rädd för? att mina drömmar aldrig uppfylls
Är du rädd för blod? ibland
Saltar du maten? ja, för ofta
Gillar du att sjunga? jaa, men inte bland folk, sjunger så dåligt måste jag få säga
Vilket gymnasieprogram gick/går du och varför? Går i högstadiet, vet dock inte vad jag ska ta
Anser du att du är stark? ja, ibland
Brukar du sola? På somrarna, solarium ibland, är vit som en snögubbe :).
Vad gör du om du får hicka? ingenting, skrattar
Röker du? nej
Snusar du?  nej
Kaffe / Te eller inget? latte?:D

Kommentarer
Postat av: eelinjohansson

rolig lista :) ha det bra

2008-10-14 @ 22:29:02
URL: http://eelinjohanssoon.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Godnatt =)

2008-10-15 @ 00:27:38
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Jonna

Atm? :)

Hehe treligt! :)

Mår du bra idag söt?

2008-10-15 @ 07:08:58
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0