Bella den dåliga.

hallå!,


Kom precis hem, hade nyss idrott. vi spelade "indian smyg?", det var jätte skojigt, synd att vädret inte var lika kul. det spöregna när jag skulle hem så jag var tvungen att ringa mamma, så hon kom och plocka upp mig.
Matte provet idag gick inte så bra, HATAR MATTE. blir bara på dåligt humör varje gång jag pratar om matte, hoppas iallafall jag får G. Nu har jag bara SO och HK kvar, hoppas allt går bra där då, på  SO:n skriver jag om Sverige, när det var diktatur och hur vår ekonomi ser ut idag. Och på HK måste vi lära oss varför vi behöver vetaminer, kolhydrater o massa annat. (tråkigt)


slänger in dagens outfit senare





kram!

Kommentarer
Postat av: Carro

:o asså vill inte skrämma dig.. men hkk provet är SKIT SVÅRT , iaf om det är samma som vi fick göra förra året ..

2008-10-01 @ 17:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0